Teradata Applications and Vantage Highlighted in Textbook

15 mars 2019

Teradata Vantage and application case stories have been once again updated and included in the latest edition of Sharda, Delen, and Turban’s textbook titled: Analytics, Data Science, & Artificial Intelligence: Systems for Decision Support, 11th Edition. Many chapters include exercises to consult Teradata University resources and complete some homework or class discussion.

The book’s table of contents and other details are available at: https://www.pearson.com/us/higher-education/program/Sharda-Analytics-Data-Science-Artificial-Intelligence-Systems-for-Decision-Support-11th-Edition/PGM2067063.html

Teradata est le fournisseur de la plateforme de données multi-cloud et connectée. Nos solutions analytiques à l’échelle de l’entreprise permettent de relever les défis commerciaux, du début à la fin. Seule Teradata vous offre la flexibilité nécessaire pour gérer, dès aujourd'hui, les charges de travail de données massives et mixtes du futur. Découvrez comment sur Teradata.fr.