Auteur

Mark Swenson

Mark holds a bachelor’s degree in political economy and social change. Since leaving college, he has worked in several high-profile marketing positions, for global brands, including Philips in the United States, as the direct marketing manager, and Vodafone New Zealand, where he worked as target marketing manager.

Mark joined Teradata in 1999 as principal consultant. Since 2013, he has specialized in customer journey applications. Mark is a customer journey evangelist, building a critical mass of support for Teradata's leading Customer Journey Hub. The Customer Journey Hub includes all the data and analytics, sits above and across marketing channel platforms, calibrating which customers require contact now and what the message should be.

Parcourir tous les auteurs de blogs

Explorez plus de 500 articles de plus de 200 experts de l’industrie.

Voir tout

Restez au courant

Abonnez-vous au blog de Teradata pour recevoir des informations hebdomadaires



J'accepte que Teradata Corporation, hébergeur de ce site, m'envoie occasionnellement des communications marketing Teradata par e-mail sur lesquelles figurent des informations relatives à ses produits, des analyses de données et des invitations à des événements et webinaires. J'ai pris connaissance du fait que je peux me désabonner à tout moment en suivant le lien de désabonnement présent au bas des e-mails que je reçois.

Votre confidentialité est importante. Vos informations personnelles seront collectées, stockées et traitées conformément à la politique de confidentialité globale de Teradata.