Andrew Stephen

Andrew Stephen heads up the Marketing Faculty at Oxford Saïd Business School, University of Oxford, and has a particular interest in the digital transformation of marketing. He has been at Oxford since 2015 and previously taught at the University of Pittsburgh, INSEAD, and Columbia Business School. Andrew earned his MPhil and PhD degrees in marketing from Columbia University, and completed undergraduate studies in engineering and business at the University of Queensland in Brisbane, Australia. As an academic and researcher, he looks to understand how organizations should (and should not) use technology for effective and efficient marketing. This is all the more important these days, given the now-central roles of digital platforms (particularly social media) in customers’ lives and, hence, companies’ marketing strategies. With this comes new challenges and questions for marketers, which Andrew’s work seeks to address.

Parcourir tous les auteurs de blogs

Explorez plus de 500 articles de plus de 200 experts de l’industrie.

Voir tout

Restez au courant

Abonnez-vous au blog de Teradata pour recevoir des informations hebdomadaires



J'accepte que Teradata Corporation, hébergeur de ce site, m'envoie occasionnellement des communications marketing Teradata par e-mail sur lesquelles figurent des informations relatives à ses produits, des analyses de données et des invitations à des événements et webinaires. J'ai pris connaissance du fait que je peux me désabonner à tout moment en suivant le lien de désabonnement présent au bas des e-mails que je reçois.

Votre confidentialité est importante. Vos informations personnelles seront collectées, stockées et traitées conformément à la politique de confidentialité globale de Teradata.

Voir plus de Teradata